2016年4月3日星期日

廣州之行:有乜準備?

基本上,小弟一年至少去兩次廣州,兩次都係去睇音響展覽,詳情就不在此多說,反正大家都沒有興趣,但上個月去廣州,主要係趁假期去玩兩日,我經常去大陸,到底有甚麼要準備呢?



如果想返大陸上 Facebook,第一件事要做的就是買一張中港上網卡,例如去廣州,就可以買張廣東香港兩用上網卡,面值就 $129,在深水埗桂林街與汝州街交界有一個「綠檔」專賣 SIM 卡,响呢度買乜卡都好平,唯獨是中港卡唔係平好多,因為中港卡一向有好多人買,呢個檔都要賣 $98,比起日本上網卡 $228 面價,實際賣價 $75 真係差得遠。

如果買上網卡,多數都會畀中國聯通 SIM 卡,聯通 3G 係用香港版,所以香港手機都用得到,但用嘅時候要記住依照指示,手動設定 APN 做「3gnet」,以及啟動「數據漫遊」,但換番自己張 SIM 卡前,記得關閉「數據漫遊」功能!雖然大陸好多地方都有免費 Wi-Fi ,但好多時要用電話號碼收 SMS ,加上上唔到 Facebook ,用 VPN 或者翻牆有時都未必上到,所以都係買張中港上網卡吧啦!

下一篇:廣州之行:坐直通車

沒有留言: