2011年2月7日星期一

最多最大

今日本來放假,但因為有要事在身,要返公司工作半天,下午與友人去九龍城食飯,由於小弟有一部相機隨身,於是拍下「最多站位的巴士分站」(分站名稱為「富豪東方酒店」)以及在九龍灣 PIAGO (咪又係 UNY ,呵呵)購買,小弟見過最大支的墨水(有 350mL )。



講起這個最長的巴士分站,基本上由我出世到現在,個站都一樣咁長,只不過近年好似縮短了,可能因為站位重組吧,但停此分站的巴士線有 42 條之多,並分為 10 組排列,站中間有一張指示,列出巴士線與經過位置,張紙有 1 米長,認真誇張。



至於那瓶 350mL 墨水,係日本 Pilot 出品,究竟可以用幾耐?我唔知道,不過我畀條數畀大家計計。一瓶 Parker Quink 重 2oz ,大約 59mL ,而小弟大約每兩年用一瓶 Parker 墨水,依家用緊一瓶 Cross 墨水,係由 Parker 與 Cross 兩溝(因為 Cross 墨水太淺色),已經用了四分一,咁大家自己計計呢一瓶墨水我可以用幾耐。

沒有留言: