2008年6月13日星期五

紅色炸彈

這是一篇兩年多前的文章,講關於「紅色炸彈」,對上一次收到的「紅色炸彈」,是來自一位舊同事,無端端 send 個 SMS 叫我 send 個地址俾佢,都知道乜事。我同自己講,我當收唔到個 SMS 算數,如果佢打電話俾我,我都會俾佢,結果翌日又真係打電話俾我攞地址,我認命,最後收到「紅色炸彈」兼去埋,因為佢起碼同我做過一年同事(之後都冇乜聯絡)。

前幾日,我又收到「紅色炸彈」了,今次真係冇得避,因為係當時人直接遞俾我,之前完全冇跡象佢會結婚,問都唔問我嚟唔嚟就派張「紅色炸彈」俾我,其實條氣真係唔係好順,原因唔係因為同佢唔多熟,而係佢明知我星期二埋稿,做到 11 點,即係明知我唔來都派俾我,即係想收我 $300 啦!不過咁,$300 唔多,我會照俾,唔使擔心。

沒有留言: