2007年10月6日星期六

新辦公桌



星期五終於搬到中環中心 48 樓,其實小弟對這裡一點也不陌生,因為小弟的新辦公室位置,正是於 6 年前,在 tom.com 最後半年的辦公地點(連位置也一樣,有點弔詭),很多事物依然沒有變化,例如進出辦公室的超厚 RFID 卡、黃色隧道、有花洒但冇尿兜的男廁等,一一在我的腦海中浮現起來,最重要的,竟然是 tom.com 的某高層與 IT 部門各同事竟然記得我這個「仆街」(唔好意思,我在 tom.com 很爛口),見到我竟然記得我叫做「阿木」,真係多謝晒。當年我被裁員,現在我用第二個身分進入 tom.com ,不知一年後又會否再被裁走?

5 則留言:

匿名 說...

祝 工作順利

Unforgettable / 茵 說...

祝你工作順利!希望經濟持續好景,邊間公司都唔好裁員。

我也剛搬了OFFICE呀,由中環搬了去MEGA BOX,幸好我住觀塘。

山邊舊電池 說...

世事就係咁...充滿難以想像的巧合...你同我做左咁多份工,呢D野,都應該化了.

我現在不會在公司放甚麼私人物件,以便要走時走得方便D.

Sue 說...

呢件事都幾可圈可點,直情有電視劇feel

YUEN 說...

見到有部G4