2007年3月10日星期六

一玩無妨

較早前在 EPSON 春茗抽中一部 PSP ,之後與其他行家交換了一部 NDS Lite ,並即時到好景買了一隻《三國志大戰 DS 》試玩。這隻遊戲從不同的朋友之 NDS Lite 已試玩過了,效果中規中矩,但感覺上仍有不少「 Bugs 」存在,例如按「再起之法」不能即時全軍再起,間中亦不能一起出城,攻城兵速度太快,騎兵速度太慢等。不過,間中玩一玩亦是不俗的選擇。

6 則留言:

匿名 說...

我都買左ndsl啦~~~我就覺得好好玩,不過呢隻game就真係唔o岩我玩囉^.^

lamkiuwai 說...

To 車車:
我老豆見我玩,佢玩:都唔知玩乜 XD

YUEN 說...

仲會買甚麼Game?另,三個志DS可否download play?

Ghost 說...

終於成為NDSL玩家了。恭喜!

匿名 說...

玩過街機版通常都會睇唔起手提遊戲機版,我玩過《頭文字 D Street Stage》,都好明白。

Raymond5pm 說...

恭喜成為 NDS 的一份子!!! XDD