2007年3月7日星期三

學車記事

經過兩年多常常路經觀塘廣場,小弟終於決定到觀塘駕駛學院學車,考 1,2 號牌,因為我怕在不久的將來,小型貨車與私家車牌將要分開考試。老實說,就算小弟有車牌,也未必有特別用途。

最後埋單 $6,908 ,不算便宜也不是最貴,希望能夠一次合格,不需重考 (雖然這費用已包括重考一次的「補鐘」)。

3 則留言:

AleX‧5毫子 說...

我都係學車中,老實講,香港考車我覺得幾難。香港道路好複雜,加上有D人車好冇品。

匿名 說...

估計閣下學成之後,Battle Gear 的線位和圈速應可改善不少。

Raymond5pm 說...

記得考牌嗰陣唔好用 BG4 嘅技術就得喇 XDD
我嗰時俾個阿 sir 跣, 佢冇話俾我知考牌唔可以行超過 40km/h 結果俾人當超速肥咗...