2006年11月24日星期五

歷史見證


最近,公司使用的鍵盤,終於抵受不了小弟狂按「 SPACE 」鍵的折磨,「 SPACE 」鍵終於穿了一個小洞,相當跨張!另外,今晚聽了一個電台節目,聽到一句很好的說話,可作為金句:「給他一個機會,讓他還你一個奇蹟。」

5 則留言:

匿名 說...

好o拿o查!

匿名 說...

嘩,個keyboard好似好多污漬呀……查實我真係想像唔到個space bar係可以穿洞的,打到鬆左出來就唔出奇……你真係「指」力驚人!

匿名 說...

嘩!除左夠污漕外,你仲可以打到佢穿洞!強!

因住個個都唔敢俾你用佢地既鍵盤。打穿左Notebook既Space鍵仲得了!

山邊舊電池 說...

Weekly D keyboard不嬲又舊又污糟...個陣時用佢D keyboard第一件事係全部key挑晒出黎消毒一次再加「拍」走下面D污漬後先可以用呀!

其實一個好好地的新keyboard一舊水都唔駛,我自己都傾向用私伙啦!畢竟呢D野日日用佢最少十粒鐘喎,貼身野呀!底褲你都唔會用公家啦係咪?

lamkiuwai 說...

To Wilbert:
我只會用私家 Mouse ,但不會用私家 Keyboard 。