2006年7月21日星期五

今天偶遇


今日經過鰂魚涌地鐵站,終於看到地鐵公司宣傳往返「博覽館」站只需 $42 的廣告,小弟早於今年四月已乘搭過機場快線,由青衣站往返博覽館站,現在才宣傳,肯定是之前宣傳不足,令大部分人乘搭巴士到亞洲國際博覽館,但小弟認為,有宣傳總好過沒有宣傳,讓一眾本地人可試搭機場快線。

話說回頭,今天乘搭地鐵,由觀塘去灣仔,巧遇一位舊同事,多月沒有見面,她依然神釆飛揚,充滿活力,是宗教的力量?我不知道,因為身邊很多朋友都是基督教/天主教信徒,不是脾氣暴躁,就是經常憂心忡忡,我心想,耶穌不是說過雀鳥也不需要擔心生存問題,做一個健全的人又何需擔心太多?小弟認為,宗教已經愈來愈難給予人類一個很強的信念了,信不信由你。

4 則留言:

不仔 說...

您好似唔係第一次撞到呢個舊同事?XD
莫非係之前提過果個「靚女舊同事」?

lamkiuwai 說...

冇錯,三月撞過佢一次 XD 。

ericxwong 說...

宗教信仰可以話係一種心靈既寄託,
最少佢地可以將唔開心發洩係呢一方面。
如果真係脾氣暴燥的話,最少信左神之後,
唔多唔少都可以抒緩一下壓力。

ernus 說...

我想人的性格由先天和後天兩部分建構而成,就算每個人都有宗教信仰,present出來的形象也一定不一樣的,要客觀地說宗教的力量,我想應該是比較同一個人信前和信後的分別。
我相信那個「舊同事」應該是天生樂觀熱情開朗加上篤信基督教的結晶品。呵呵。