2005年5月15日星期日

地區工作

前幾日到麗港城搭車,看到一塊由區議員掛出來的橫額,內容是要求九巴 219X 路線回復半島酒店巴士站。那條橫額不期然令我想起以往在土瓜灣經常掛在路邊的「爭取興建地鐵支線」橫額 ── 真係得個「講」字,根本冇可能影響到政府或財團,大家睇開啲啦,我又唔信班麗港城區議員可以叫九巴在尖沙咀加番一個巴士站,因為取消個站係由運輸處決定,好心佢地,不如建議將個巴士站移後 50 米好過,我諗呢個方案落實的機會大好多,再唔係,攪好其他地區工作啦。

1 則留言:

米生 說...

我見過一條比這條離譜千百萬倍既banner,而家仲係度...在北角地鐵站A出口對面,DAB的一張...「母親節快樂!」說什麼民建聯主席馬力同蔡素玉向天下母親道謝之類的東西。

那一刻真係好激氣,咩立法會議員既職責係做d咁既野?唔該你地用腦諗下新政策好過啦,用d錢搞埋d咁既小動作,真係吹漲。