2016年4月26日星期二

廣州之行:天河城

【上文提要】廣州之行:廣州地鐵一日票



香港已經夠多商場,來廣州又竟然去行商場?冇錯,去到廣州,除了買一張一日票,第一時間就是搭地鐵去天河城,由廣州東站去天河城只需搭兩個站,落車在體育西路 C 出口經地庫 AEON 就可以上天河城,這絕對是大型商場的傳統設計,大型超市總是在地庫,而食肆、遊戲機中心就位於最高幾層。



大陸商場我都去得多,但去咁多大陸商場都有一個特色,就係人流低,就算好似深圳金光華、萬象城、KK MALL 等,只是食肆那層較多人,整體的人流就有如我屋企附近的紅磡廣場,感覺上較冷清。廣州天河城奇就奇在,人流很高,由地庫到七樓都一樣很多人,而且後生仔特別多,今次去六樓的「環遊嘉年華」探路,早上 11 點已經「一家大細」一齊打機、夾公仔了。不過,人流高的商場通常消費高,例如下午到江南宴食飯,兩個人消費兩百蚊人仔,老老實實,有點昂貴。

下一篇:廣州之行:二次創作?

1 則留言:

Unknown 說...

過隔離太古匯好過啦!