2011年12月26日星期一

強化玻璃

有留意 Galaxy Nexus 的人都知道,部機唔係用康寧 Gorilla 玻璃,只知道係強化玻璃(fortified glass),但我用呢部機係唔貼保護貼,因為保護貼會影響觸控感覺,而且會愈用愈花。最重要係我冇諗住放機,上一部手機都畀我用到傷痕纍纍。今日無聊睇 YouTube ,發覺原來 Galaxy Nexus 個畫面都好硬,詳情可看以下片段。

1 則留言:

Sue 說...

我公司部 iPhone 經幾手之後個 mon 中間都花咗,唔知用咩整花,同埋條痕都幾深。我覺得部機花已經唔係美唔美觀o既問題... 因為近半成機身其實係芒,花咗個mon 會影響實際使用時的感覺……