2011年12月25日星期日

智能手機


除了小弟之外,最近身邊有不少人都購買新手機,而且都是用 Android 系統,其中一個例子,當中包括 Sony Ericsson Xperia Ray 與 Samsung Galaxy W ,貪佢夠細部,而且價錢 2,000 幾蚊,對於打電話多過上網的人來說,呢個價錢其實又型又抵買。不過早前曾經試過將 Galaxy W 直駁電腦,卻不能接通,去 Samsung 官網查看,發覺原來要安裝 Samsung Kies 工具程式,但下載/安裝之後,又可以唔經 Kies ,以 MTP(Media Transfer Protocol)直接抄檔案入 Galaxy W 內。當然,有些功能是 MTP 做不到,例如管理聯絡人與 Podcast 頻道。

另外,我試過將 Galaxy Nexus 連接電腦,睇睇 Kies 認唔認到部 Google 親生仔,結果係 ── 個軟件當 Galaxy Nexus 冇到。

沒有留言: