2009年5月31日星期日

親親表哥

〈親親表哥〉這首歌頗直接講六四,大家看看歌詞,想一想吧!



唱:羅大佑、軟硬天師
曲:羅大佑
詞:林夕
編:花比傲

表妹 表弟 表哥 表姐 表嫂 表舅 表嬸 表叔

階級比賽率先考察區區這個特區
一屋兩人稱呼她愛人卻永遠未迎娶
思想污染溪水都污染怎麼可叫上水
不通馬術不睇亞運卻到馬場去

# 沒表親表戚的我突然做了表哥派
# 代表表親友表態拳頭定要擺姿態
# 但表弟表妹表舅為何害怕表叔界
# 是他曾表輩表決移民路線表得快

快快手齊齊向北走 右軚變左軑掉轉頭
死有重於泰山 我話輕於鴻毛
摺曬袖踩涼鞋手拖手行路
有個偉大同志話過要搞稿新意思
佢住響皇后大道東 嗰座為何無皇宮
無端白事改名叫做羅大佐
我話佢想將工廠喺上面開間分所
偏僻海角資本家北上爭取祖國訂單
鄉音夾雜捲起舌頭見客咬住牙關
出征的我普通話口語標準可作樣板
溝通至上 NICAM 對白卻笑我是傻燦

Repeat #

平過深圳抵過廣州每呎港幣九十九
隱陣搭通天地去搵炒樓大黑手
銜頭開放綽號省港澳地產葉繼寬
接送出入舖張當然坐 AM 大皇冠
老表自稱河南幫 我係香港新治安
紅星曲尺佢哋最勁 直航大飛我哋夠定
得過且過捱過歎過衰過 錯過不過都未死過
大造細造黑道白道 問你唔掂去得邊度
槍桿子裡出走的好漢 怎麼竟要遞解
空屋買賣賭本可變大 勝過每日遊街
將軍關羽公安都必拜 首長怎會被踩
不管聖上三星級偶像 我有我崇拜

* 沒表親表戚都會自然認作表哥派
* 代表表親友表態人人亦要擺姿態
* 做表弟表妹小輩學人跪拜表叔界
* 大家表演這一套團圓大戲表得怪

無證媽媽有表姐裕玲 無證爸爸有表哥堅庭
忘情大唱I I I was born in Beijing
六大奇兵收埋個特區愛奴叫清清
四奶唔包三奶唔包走番去包二奶

表屈表吉表乜唔理三七二十一
只在乎搵夠就走不在乎做牛扮狗
平平彭彭九唔搭八企跪坐行八唔搭九
屈能失質不仁吉都唔知佢嗡乜X

Repeat *

1 則留言:

匿名 說...

過路人 says:
可有留意 ??? 歌詞內容 , 包含了萬人心聲 , (無忘六四)...句首的頭字...

無證媽媽有表姐裕玲 無證爸爸有表哥堅庭
忘情大唱I I I was born in Beijing
六大奇兵收埋個特區愛奴叫清清
四奶唔包三奶唔包走番去包二奶