2009年5月27日星期三

食在澳門



上回講到,小弟去澳門,除了去佛笑樓食晚飯之外,第二晚就去到佛笑樓附近的財神爺海鮮飯店食飯。呢間飯店最唔好就係亂咁搭位,大家寧願等,都唔好兩三個人坐大檯,如果唔係會好辛苦。未食飯之前,小弟先去夜遊大三巴,原來夜晚看大三巴有另一番味道。



今次去財神爺海鮮飯店食飯,我選的菜色其實好簡單,包括水蟹粥、竹笙鮑片與辣酒煮花甲,但又煮得幾好食,尤其是辣酒煮花甲,熱食一流,未影相之前已經食了數件,所以拍攝的效果不佳。

至於那個水蟹粥,不是不好食,只不過隻蟹真係比較細,與廚窗上那個模型真是差得很遠,以 $68 來說就不太抵食。

4 則留言:

Sue 說...

D雞睇落幾靚

Kansir 說...

我下星期想去澳門,不過天氣差成咁,都吾知去吾去得成。

另外有件事想請教,我要買部相機,主要拍風景,Panasonic ZS3好吾好呢?

lamkiuwai 說...

Sue:
三碟中冇一樣係雞 XD

Kansir:
如果講求輕便兼長 zoom ,呢部係不錯選擇,不過你要預佢有少少 noise ,反差有點誇,呢 d 都係 Panasonic 細機的通病。

Kansir 說...

多謝你的意見!