2008年4月4日星期五

隱形廣告


廣告,已經漸漸地融入生活中,好似小弟這個 blog ,三邊都是廣告,但當廣告不會影響大家觀看此 blog 的時候,小弟又覺得不是大問題。最近到大快活食下午茶,發現墊底紙右側有一個「益達曬駱駝」廣告,食下午茶提醒客戶買香口膠又相當有趣。不過,當時並沒有即時想買「益達曬駱駝」,因為我比較喜歡食「綠箭」!

5 則留言:

匿名 說...

你呢篇文都賣緊廣告~

匿名 說...

原來仲有人食doublemint!!!
我而家marketing個仆直就係做綠箭了
係tw, 有好多唔同味同包裝

可否講下你點解食綠箭而唔俍其他

你覺唔覺綠箭有"娘味",好唔up dated???

Sue 說...

呢款廣告形式出左好耐喇,係d細間d的舖,我估係賣廣告公司bear返印餐紙的錢,不過大快活咁大個project應該要落錢先有得登出來。

我記得以前小巴的士車身都無乜廣告,e家已經好大部分都有喇,有排癲到見到的士車頂有隻 spiderman!我記得最搞笑係買薯片送面膜!~

我估應該仲可以諗得再勁d!要多人睇到又中點既!不過暫時未諗到。

Sue 說...

哈哈,仲有我近來發現有隻tic tac 糖味(叫 juicy xxxxxx,綠、黃色包裝藍色字)好鬼好味

lamkiuwai 說...

To trista:
因為唔鍾意食糖衣。