2007年1月7日星期日

新的一年


興奮時間過得特別快,今天已經是 2007 年的 1 月 7 日了。近來令小弟最興奮的,當然是 BATTLE GEAR 4 TUNED 的推出。除了街機外,暫時沒有一件事情令我感到高興,實在可悲。最近去油麻地 Game Zone ,看到 SEGA 的 OutRun2 2 SP SDX 版本竟然出現於香港,這四台擁有雙座位的機動遊戲機,售價 16,500,000 日元,折合約 110 萬港元,10 元一局,大家估計這部遊戲機能否回本?

3 則留言:

匿名 說...

以平均一日俾人玩100次計(我唔知部嘢多唔多人玩)
要3年幾先返本(其實應該唔止,未計其他開支,同利率)

Raymond5pm 說...

其實佢個雙座位有咩用?

Dicky Chan 說...

就係木兄呢篇文,我今日專登去左玩,$10一局都係為左過下癮,不過原來物有所值,首先原來可選擇15個course全走,美國寶普通機全走都要6蚊啦。而俾多$4,可以享受埋車震,感覺都幾真實,震到入肺,應該係模擬硬避震設定,中途又可以轉人渣,幾得意。
不過呢d野過一次癮就夠,而且我見玩既人唔算多,1日有冇1500都成問題,當時我玩都算係黃金時間夜晚9點幾。