2005年8月23日星期二

做事謹慎


今天去捐血,知道了一個壞消息 ── 小弟一年內不能捐血!據捐血站姐姐說,原來福建省最近列入瘧疾的高危區,而上一次捐血時,紅十字會正觀察福建省的情況,所以仍未拒絕小弟捐血。不過,捐血站姐姐指出,我仍可以捐血,不過所捐的血要用來製藥,成本很高,所以我決定不捐血了。可能小弟如實通報的緣故,捐血站姐姐給了一個定期捐血者記念章給我,我一年內只是捐一次血,就可以取得一個要一年捐三次血的獎章,實屬幸運。

8 則留言:

Teddy | 太迪 說...

WA ~~
好勁啊 ~~
^^

Teddy | 太迪 說...

我係 Yahoo 找到你個 Blog ~
HAHA ~

lamkiuwai 說...

在 Google 打「地通拿」,第一條 link 就係我,呵呵。

山邊舊電池 說...

咦咦咦,唔明!近來你去左福建長駐咩?福建省列入瘧疾的高危區又關你事?

八卦的人上

lamkiuwai 說...

四月返左鄉下拜山,去左一星期左右。

lamkiuwai 說...

話明一年內唔捐得,想捐都唔得。

Florence Lai 黎凱欣 說...

你既意思係,總之去過福建既,都唔捐得血咁解?

lamkiuwai 說...

佢又唔會唔俾你捐,不過捐完之後 d 血唔會拎去醫院用,要拎去澳洲做葯,成本高之餘, d 葯冇乜用途,所以佢叫我最好唔好捐。