2005年4月22日星期五

走出香港

相信香港不少人都看過《功夫》一片,但大家又知不知《功夫》一片於今日(四月廿二日)在美國已正式公映?其實,在兩個星期前,《功夫》已在美國七間戲院放映,雖然播放的戲院很少,但第二週的票房收入竟排名全美 21 位,比《功夫》排名更高的電影,放映的戲院數目也有 174 間,實在非常厲害。值得一提,在 Yahoo! Movies 網站上,有 800 多個網上用戶給了評語,絕大部分都是正面的評價,平均的評分有 A- ,對於不少外國網友對《功夫》一片有正面評價而言,星爺應感到欣慰。今天,《功夫》一片將會在美國 2,500 間正式全線公映,這片能否得到大部分外國人的讚賞,就拭目以待了。

2 則留言:

Agnes 說...

香港人睇功夫, 同美國人睇功夫, 根本係兩回事。單講番香港, 每一個香港人都有唔同睇法啦, 你話好睇, 佢話唔好睇, 完全係因為大家觀點與角度問題。

lamkiuwai 說...

所以星爺可以拍到大陸、香港、老外都鍾意嘅戲,其實一啲都唔簡單。